Fotografia Ani Zaleskiej-Mart

16:50

Niedawno, na ślubie mojej przyjaciółki z liceum, poznałam świetną fotograf z Węgorzewa. Ania przemykała wśród tańczących i łapała najlepsze ujęcia. Trudno było mi ją zaczepić, bo jak wiadomo, profesjonalnego fotografa na ślubie czy weselu nie powinno być zanadto widać. Kiedy Ania wreszcie zatrzymała się miałyśmy okazję porozmawiać. To bardzo utalentowana i przemiła dziewczyna. Nie da się nie zauważyć, że działa z pasją i pełnym zaangażowaniem w wydarzenie. Oprócz zdjęć ślubnych zajmuje się przeróżnymi sesjami i projektami (nie tylko na Mazurach). Polecam zajrzeć na stronkę - http://annazaleskamart.blogspot.com.








You Might Also Like

7 komentarze

  1. Mi też ostatnie zdjęcie.
    Może przez tego kota :) rudego w dodatku.

    PS
    Smutno tu było bez nowych postów.
    Uzależniona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie więcej ;) Tak dużo się działo, że nie miałam głowy do bloga. Nowe praktyki, magisterka (nadal) i wyjazdy ;)
      Ania łapie świetne kadry.
      Pozdrowienia!

      Usuń

Subscribe