Ładne kwiatki! - czyli odkrycia czerwca

09:07

Letni czas mija najszybciej! Czerwiec jeszcze się nie skończył, ale już postanowiłam zrobić jego małe podsumowanie. Ten miesiąc był dość pracowity. Miałam jednak same fajne zadania. Jednym z nich był projekt pokoju dziecięcego, który był nagrodą w konkursie Biscuit Projekt (mojego studia architektury wnętrz) - LINK. Chętnie zrobiłam wizualizacje pokoju małej Helenki. Jako Skrzynka z Kaszub (firma mojego męża)- LINK wystawialiśmy się na Smakuj Trójmiasto Summer Edition. Tam pierwszy raz usłyszałam Majlo i teraz słucham jego płyty w zapętleniu. Byliśmy też w Przystani, żeby troszkę pomóc rodzicom przy turystycznym ruchu długiego weekendu. Poniżej opisałam fajne rzeczy i odkrycia czerwca:

- Kinowy Ekspres LINK
poleciła nam koleżanka i jesteśmy jej za to bardzo wdzięczni. Jakub Dębski (słynny Dem) wrzuca tam szczere recenzje najnowszych filmów, ale zdarzają się też polecenia klasyków. Mamy podobny gust filmowy i poczucie humoru, więc bardzo korzystamy i oglądamy chętnie, to co nam podsuwa. Np. obejrzeliśmy niedawno bardzo pokręcony świetny serial Baskets - link




- Fabryka Lodów Gdańsk - LINK
Trafiliśmy na bardzo smaczne miejsce, bardzo blisko naszego domu. Fabryka Lodów Gdańsk oferuje codziennie nowe smaki lodów naturalnych. Muszę przyznać, że wiedzą co czynią! To małe miejsce z rodzinna atmosferą. Zachęcam do spróbowania!





- Konkurs Biscuit Projekt- LINK
projekt pokoju dziecięcego. Fajnie jest zrobić konkurs i widzieć jak ktoś cieszy się z nagrody ;)





- Baby Shower
Zorganizowałyśmy koleżance prawdziwy baby shower w naszym ogrodzie. To tradycja, którą byłoby fajnie na stałe zaszczepić na polskim gruncie. Dlaczego tylko tatusiom należy się imprezka (pępkowe)? Baby shower może przybierać przeróżne formy. Najważniejsze to spotkać się i sprawić, że przyszła mama się trochę odpręży i zabawi.




- Smakuj Trójmiasto Summer Edition
Razem z mężem jako Skrzynka z Kaszub- LINK wystawialiśmy się na targach Smakuj Trójmiasto. Atmosfera była bardzo luźna, piknikowa i przyjazna. Częstowaliśmy wszystkich małymi skrzynkami pełnymi świeżych warzyw, lemoniadą z kwiatów czarnego bzu i z rabarbaru. Było super! Następne wydarzenie Smakuj Trójmiasto będzie we wrześniu- LINK. Oprócz wystawców z pysznym jedzeniem był też koncert Majlo, słyszałam go po raz pierwszy i bardzo polecam! - LINK




- Travelicious - blog, w którym zaczytuję się w wakacje - LINK


You Might Also Like

0 komentarze

Subscribe