Paryż i podziękowania

23:31

Często piszę o czasie, który spędziłam w Paryżu - to było pół roku nauki, doświadczeń i nowych znajomości. We wrześniu wsiadłam w samolot do Francji z jedną walizką i jednym numerem telefonu do sympatycznej Brazylijki. Po kilku miesiącach książka telefoniczna była pełna kontaktów, głowa pełna pomysłów, portfel natomiast był pusty za sprawą opłacania paryskiego czynszu. Mieszkałam na strychu kamienicy na Montmartre - stereotypowe lokum biednego artysty. Studio było malutkie, ale Paryż wielki - większość czasu spędzałam na spacerach i na uczelni, a z wędrówek po mieście przynosiłam masę zdjęć.














Dzięki Mamaolgi zbieram się i dziękuję wszystkim za wyróżnienia dla przystaniowskiego bloga. Dziękuję Mamaolgi, Fotograsia, FuNi!ta, Roma!
Nadszedł czas by napisać na tym blogu coś o sobie, chociaż właściwie w każdym poście, w pewnym sensie, piszę o sobie - o tym co mnie interesuje, kogo spotkałam, co działo się w naszej kuchni i jakie miejsca lubię. O sobie pisze się prosto, ale i najtrudniej, bo łatwo o przekłamania.
Zabawa polega na odpowiedzi na kilka pytań - zebrało się ich 44. Przypomina mi to zeszyt złotych myśli, który dawało się kolegom w podstawówce po to, by poznać ich najgłębiej skrywane sekrety.
Odpowiem na kilka pytań ( nie na wszystkie żeby nikogo nie znudzić ;) i wyróżniam blogi.


1 Skąd pomysł na bloga?
Z potrzeby dzielenia się dobrymi rzeczami, miejscami i przeżyciami.
2 Gdybyś mogła pojechać w dowolne miejsce na ziemi, to co by to było?
Indie - po zwiedzaniu zatopiłabym się w medytacjach
3 Czy piekłaś kiedyś chleb?
To jeszcze przede mną, ale pieczenie chleba figuruje już na mojej liście rzeczy do zrobienia w życiu.
4 Uważasz, że wąsy to...? 
Uroczy przeżytek - choć wracają do łask.
5 Dostajesz propozycję pracy jako śpiewająca kelnerka/śpiewający kelner; rok w Pekinie za 5000 USD m-cznie? Co robisz?
Jadę ;)
6 Co jest dla Was najważniejsze w relacji z drugim człowiekiem?
Wzajemne zrozumienie, otwartość i szukanie dobra w drugiej osobie (kimkolwiek jest - nawet nieznajomym)
7 Jaka jest Twoja ulubiona domowa tradycja?
Malowanie wielkanocnych jajek tajemnymi metodami Babci Jadzi
8 O czym marzyłaś, gdy byłaś mała?
O prowadzeniu schroniska dla zwierząt
9 Czego chciałabyś się nauczyć?
Pracowitości i systematyczności ( da się?)
10 Jedna z Twoich ulubionych piosenek?
Suzanne - w wykonaniu Agi Zaryan 
11 Którego Artystę chciałabyś spotkać osobiście? 
( wędrówka w czasie dozwolona)
J.J.Kolskiego (nawet jeśli mielibyśmy się nie dogadać)

Wyróżniam blogi:

- http://kuraznadmorza.blogspot.com/
- http://podrozeo.blogspot.com/
- http://karolina-chudek.blogspot.com/
- http://elpelorizado.blogspot.com/
- http://szafairubin.blogspot.com/
- http://ukladankazcodziennosci.blogspot.com/



11 pytań ode mnie:

1. Gdybyś mogła wybrać dowolne miejsce na świecie - gdzie byś zamieszkała?
2. Ulubiona książka
3. Z którego ze swoich dokonań jesteś najbardziej dumna?
4. Wymarzona praca
5. Jak powinien wyglądać dom idealny dla Ciebie?
6. Masz idola? Kim jest?
7. Wymarzona podróż
8. Za czym skoczyłabyś w ogień?
9. Ulubione danie
10. Najbardziej trafne imię dla psa/ kota to ...
11. Kim jesteś?

You Might Also Like

19 komentarze

  1. Takie doświadczenie zostaje na całe życie, więc chętnie poczytam i popatrzę (my spędziliśmy niemal rok w Lourdes i Annecy ;), i bardzo podobają mi się Twoje takie niesztampowe paryskie migawki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Takie wyjazdy na dłużej pozwalają spojrzeć z dystansu na wiele spraw i na pewno dużo uczą. Wiesz coś o tym;)

      Usuń
  2. Dziekuje za wyroznienie:-)
    Wspomnienia z PAryza zapewne sa piekne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również dziękuję za wyróżnienie:)
    Piękne zdjęcia i pewnie masz masę fajnych wspomnień z Paryża:) miałam taką szansę studiować i mieszkać pół roku w Turcji w Izmirze, fajna przygoda:))Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Turcja! Byłam tam kiedyś na wyprawie autostopowej;) Świetne miejsce na stypendium;)!

      Usuń
  4. Zdjęcia z Paryża wspaniałe (takie jak lubię), podziwiam i czekam na więcej!
    Dziękuję za zaproszenie do zabawy, pewnie z lekkim opóźnieniem, ale odpowiem:-)
    Pozdrawiam zimowo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za wyróżnienie! Miła niespodzianka :)
    Marzy mi się taki pobyt w Paryżu, oj marzy. Piękne zdjęcia.
    Co do systematyczności to można się jej nauczyć. W czasach szkolnych mi sie to udało, ale tylko w stosunku do biologii.
    Milego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To spróbuję :D zapewne trzeba tylko dobrej motywacji;) Pozdrawiam!

      Usuń
    2. U mnie wówczas tą dobrą motywacją była profesorka od biologii :D

      Usuń
  6. Oj dziękuję Ci bardzo - miła niespodzianka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo przyjemne zdjęcia - rozmarzyłam się... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia przepiękne!!!
    Nie każdy tak widzi świat.
    Pozdrawiam cieplutko z Krakowa przykrytego pierzyną.

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo dziękuję za wyróżnienie! a zdjęcia są cudowne! zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń

Subscribe