Ładne kwiatki! - czyli odkrycia maja

14:51

W tym miesiącu dużo się działo. Pojechaliśmy na Mazury i spędziliśmy tam długi weekend. Byliśmy też w Warszawie i odkryliśmy dla siebie na nowo uroki starówki. Miałam szalonkę na szycie poduszek dla Igi.  Jako Skrzynka z Kaszub (firma Łukasza - mojego męża) zorganizowaliśmy fajny spacer - szkolenie z roślin jadalnych występujących w mieście. Iga nauczyła się całkiem sprawnie czołgać i trzeba już za nią biegać i pilnować by nie wydłubywała okruchów spod lodówki. Tyle w maju! Odkryłam też kilka fajnych rzeczy, którymi postanowiłam się podzielić w formie odkryć miesiąca:

- Serial Netflix na podstawie książki ,,Ania z Zielonego Wzgórza"
Dla tych, którzy śledzą facebooka Dobrej Przystani to nie nowość, bo już zdążyłam się tam tym nazachwycać. Muzyka w tle jest piękna, Ania jest roztrzepana i bardzo prawdziwa (podobnie wyobrażałam ją sobie czytając książkę). Plecie krzywe wianki i gada jak nakręcona do siebie i wszystkich wokół. Czekam z utęsknieniem na następny sezon. Link TUTAJ

via filmweb



- blog My Pink Plum i wszelkie tutoriale i grafiki do pobrania.
Blog prowadzony przez Magdę Mirkowicz, która jest specjalistką od przydatnych grafik. Dzięki jej plannerowi ułożyliśmy sobie zadania na cały miesiąc, dzięki etykietom do kuchni w końcu posprzątałam w szufladach, a jej tutoriale pomagają mi lepiej pracować w photoshopie.  Myślę, że na My Pink Plum, każdy znajdzie coś dla siebie. LINK




- Pyszne curry z tego przepisu - LINK do Kwestia Smaku
My jedliśmy je z kaszą gryczaną. Ważne, żeby nie używać ciecierzycy z puszki, bo taka sucha do moczenia jest potem dużo smaczniejsza. Ja uwielbiam mleko kokosowe, więc dodałam go dużo na talerzu. Jeśli ktoś jeszcze nie zna Kwestii Smaku to polecam wypróbować jej przepisy, nam się zawsze udają ;) Teraz jeszcze dochodzi Iga i jej BLW, więc musimy nieco modyfikować przepisy tak by mogła jeść z nami. 




- Podcasty Ruszamy Nieruchomości - LINK
Dla wszystkich, którzy tak jak ja interesują się rynkiem nieruchomości i mają zadania typu zabawa z dzieckiem, które jeszcze nie mówi - wtedy można jak najbardziej słuchać wszelkich podcastów. Marta Baczewska-Golik mówi ciekawie i można się od niej wiele nauczyć. 



- Spacery zielarskie Skrzynki z Kaszub - LINK
W maju pierwszy raz uczestniczyłam w spacerze- szkoleniu z dziko rosnących roślin jadalnych. To porcja wiedzy i inspiracji. Oczywiście przez to, że prowadzący spacery Łukasz jest moim mężem, już dawno nabawiłam się zboczenia zielarskiego. Wszędzie gdzie idę widzę już jadalne zioła i rośliny. Patrzę w jakim są stadium rozwoju i oceniam czy teraz można wykorzystać kwiaty, korzeń czy liście. na spacerach wręczamy specjalnie na tę okazję przygotowane zielniki i smakujemy ciekawe przetwory z nieoczywistych roślin. Jeśli jesteście z Trójmiasta lub okolic serdecznie polecam śledzić fb Skrzynki z Kaszub i może kiedyś spotkamy się na takim spacerze ;) 






- sklep RZECZOWNIK - LINK
Przepiękne papiery, notatniki, grafiki itp itd. Jak potrzebna mi będzie papeteria to tylko od nich!


You Might Also Like

0 komentarze

Subscribe