Leśny plakat do druku

16:06



Zaczynam powoli tworzyć galerię zdjęć, plakatów i obrazów w naszym nowym salonie. Mieszkanie jest w Gdańsku, a ja jak zwykle tęsknię trochę za Mazurami, więc narysowałam sobie kawałek mazurskiego lasu. Jest mazurski bo ma nawet swojego mazurskiego mieszkańca - wprawne oko dojrzy na plakacie łosia ;).  Jeśli chcesz możesz pobrać sobie ten plakat tu:

PLAKAT LOVE LAS - link do pobrania

Można wydrukować go w formie pocztówki, A4 lub A3, najlepiej na grubszym papierze, albo w punkcie drukarskim (wtedy jakość będzie najlepsza).
Ćwiczenie czyni mistrza, więc rysuję kiedy tylko mam czas i choć odrobinę weny. Jeśli też chcesz rysować podsyłam artykuł z bloga Worqshop - link, który mnie bardzo zachęcił do ćwiczeń i kombinacji. Autor artykułu zachęca do założenia specjalnego zeszytu, w którym codziennie warto coś naszkicować.
Noszenie przy sobie notatnika, który służy nie tylko do zapisywania ważnych dat i spotkań, ale i do rysowania, do szybkich notek ku pamięci fajnych momentów itp. to bardzo fajna sprawa. Pozwala uporządkować myśli, skupić się na dobrych sytuacjach i oczywiście rozwija zdolności plastyczne. Plus 100 do jakości życia. Potem taki notes może być świetną pamiątką, a wyjątkowo udane rysunki można zawsze wyrwać i oprawić w ramkę.


You Might Also Like

0 komentarze

Subscribe