Ręcznie robione zabawki z Polski

17:29


Nie ma wątpliwości, że najlepsze zabawki to te stworzone przez babcie lub mamy. Ja na urlopie macierzyńskim popełniłam już kilka misiaków na szydełku i mam zamiar zrobić więcej. Takie niepowtarzalne ręcznie robione stworki mogą być świetnym elementem wystroju pokoju dziecięcego. Misie, króliki czy lalki mogą być szyte, filcowane lub lepione, ja wybrałam szydełko ponieważ jest dla mnie najłatwiejsze, a włóczki można bardzo łatwo pozyskać z nienoszonych swetrów (można też kupić kilka kolorowych swetrów w secondhandzie i spruć na włóczkę) lub kupić nowe kłębki w pasmanterii czy internecie. Na YouTubie jest sporo tutoriali pokazujących podstawy szydełkowania. Zachęcam do tworzenia! ;)
Jeśli jednak nie macie ochoty na własnoręczne robótki można kupić piękne polskie zabawki np tu:

- BAJKOSZYCIE

























You Might Also Like

0 komentarze

Subscribe