Dom na drzewie

17:12

Kto w dzieciństwie nie marzył o domku na drzewie? To takie miejsce, do którego wpuszcza się tylko zaufanych przyjaciół. Schronienie w gałęziach przed dorosłością świata. W takiej bazie na drzewie można by przemieszkać całe lato! Czy wiecie, że są hotele oferujące wynajem takich właśnie domków? Jest taki np w Nałęczowie - link TUTAJ. Jeśli ktoś wybiera się do Szwecji i ma kasy jak lodu, to może myśleć o wynajmie apartamentu w tym przeprzeprzepięknym miejscu - link TUTAJ. Na Airbnb.pl także można znaleźć oferty wynajmu domków w koronach drzew. Ten jest w Atlancie - link TUTAJ. Ja jestem zachwycona! Jeśli ktoś ma warunki (czyt. duże drzewo w ogrodzie) to oczywiście taki szczęśliwy człowiek może wybudować własną drzewną bazę. 
Przy budowie domku należy pamiętać o tym by nie ranić drzewa. Najlepiej wybudować platformę zostawiając margines około 10cm na dalszy wzrost pnia i dopiero na niej konstruować chatkę. Można troszkę oszukać system stawiając na przygotowanej platformie gotowy, drewniany domek narzędziowy (można kupić taki w Obi, Castoramie lub na Allegro) i pomalować całość (platformę i domek) na jeden kolor farbą do drewna.
Najwłaśniejszy domek na drzewie wcale nie musi być dizajnerski- nawet najprostsza konstrukcja byłaby w sam raz. W wyobraźni dziecka domek i tak przybierze odpowiednią formę- statku piratów, sowiej dziupli, zamku czy jaskini.










zdjęcia via Pinterest - każde zdjęcie jest podlinkowane

You Might Also Like

9 komentarze

  1. piękne te Twoje domki..oj marzy się,ale u mnie ze starych drzew tylko liche gruszki i wierzba,więc nie ma na jakim drzewie budować...pozostaje marzyć :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiałam się, czy możnaby dogadać się z leśniczym i całą wsią w lesie wybudować system domków dla całej okolicznej dzieciarni:) byłoby super!

      Usuń
  2. Piękne.
    Aż żal mi się zrobiło, że nigdy nie było mi dane takiego mieć, nikt mi takie nie zbudował:(
    Przemijanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na domek na drzewie nigdy nie jest za późno;) Poza tym założę się, że w dzieciństwie też miałaś jakieś swoje super miejsce- nie koniecznie na drzewie:D

      Usuń
  3. Wszystkie są super. Mam ochotę wejść do każdego. A ten pierwszy, japoński skojarzył mi się z lampkami, które widziałam wczoraj w Harrodsie. Na dziale dziecięcym, w sekcji pluszaki :) ustawili w sklepie drzewa, a na nich po 3, 4 takie domki, w których żarzy się światło. Fajnie to wyglądało. Jak zrobię posta o tym sklepie, bo taki mam zamiar to pokażę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam z niecierpliwością.
      :)

      Usuń
    2. Ja też;) piękne wystawy sklepowe to dzieła sztuki. Pomysłowe te drzewka w Harrodsie;) Czekam na zdjęcia!

      Usuń
  4. cudowne, mnie się marzą nawet teraz, a mąż kuzynki robi takie na kurzych łapkach itp. musze kiedyś pokazać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też bym na drzewie zamieszkała, z przyemnością i na zawsze:)

    OdpowiedzUsuń

Subscribe